Už ką būsite atsakingas (-a)?

  • Rengsite dokumentus, prisidėsite prie įstaigos dokumentų valdymo sistemos tobulinimo;
  • Padėsite įmonės vadovui kasdienėje veikloje: organizuosite susitikimus, valdysite el. laiškų, skambučių srautą, DVS sistemą „Avilys“;
  • Rengsite ir administruosite personalo dokumentus;
  • Vykdysite įstaigos vadovo pavestas užduotis;
  • Bendrausite su įmonės partneriais, priimsite svečius, prireikus padėsite ar pavaduosite kitus darbuotojus;
  • Padėsite organizuoti darbuotojų atrankas.

 

Ko tikimės iš Jūsų?

  • Turite panašaus darbo patirties;
  • Išmanote LR įstatymus;
  • Turite patirties personalo dokumentų valdymo, administravimo srityse;
  • Esate įgijęs (-usi) aukštesnįjį arba aukštąjį išsilavinimą;
  • Puikiai išmanote lietuvių kalbos taisykles ir raštvedybos reikalavimus;
  • Turite dokumentų valdymo žinių;
  • Mokate anglų ir rusų kalbas;
  • Puikiai dirbate kompiuteriu („MS Windows“, „MS Office“ ir kt.);
  • Išmanote darbo etiketą ir protokolą;
  • Esate komunikabilus (-i), efektyviai planuojate savo veiklą ir turite organizacinių įgūdžių;
  • Pasižymite sumanumu, iniciatyvumu, punktualumu, atidumu, kruopštumu, atsakingumu.

 

Kodėl turėtumėte pasirinkti mus?

  • Turėsite galimybę tobulėti administracijos ir personalo valdymo srityse bei plėsti žinias;
  • Būsite energingos, inovatyvios, dinamiškos komandos nariu (-e);

Pateikdami savo gyvenimo aprašymą (CV) ir/ar motyvacinį laišką, kandidatas išreiškia savo sutikimą dėl jo gyvenimo aprašyme (CV) ir/ar motyvaciniame laiške pateiktų asmens duomenų tvarkymo.

Su pretendentais įstaiga susisieks asmeniškai.

Savo gyvenimo aprašymą ir/ar motyvacinį laišką siųskite el.paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. iki balandžio 18 d. su prierašu PERSONALO SPECIALISTAS - ADMINISTRATORIUS (-Ė)